تعداد 20 منبع و مرجع برای آموزش طراحی وب
نوشته شده توسط : طراحی سایت

سایت های بسیاری در زمینه آموزش طراحی صفحات وب وجود دارد که می توانید با مطالعه این سایت ها دانش خود را در زمینه طراحی وب بالا ببرید. اما آیا راهی وجود دارد که از طریق آن بتوان طراحی وب را بدون نیاز به شرکت در کلاس های درس آموزش دید؟

منابع زیر برای طراحی وب عالی هستند. این سایت ها دوره های را ارائه می نمایند که شما معمولا پس از گذراندن دوره های طراحی سایت به آن نیاز دارید. این منابع برای شما عالی هستند در صورتی که نمی دانید باید از کجا شروع نمایید.

این آیتم ها موارد بسیار مناسبی برای شما هستند در صورتی که دوره های طراحی وب را قبلا گذرانده باشید, و از طریق این منابع می توانید دانش خود را بروز نمایید.

کنسرسیوم دانشگاه توسعه دهندگان گوگل

 کنسرسیوم دانشگاه توسعه دهندگان گوگل دوره های مختلفی را برای کسانی که می خوهاند با ابزارهای گوگل کار کنند ارائه می نماید. و البته این دوره ها شامل برنامه نویسی Android, و Google Maps, Google App Engine, و سایر موضوعات می باشد. همینطور این دوره ها شامل تکنولوژی های وب نظیر, AJAX , PHP , و اطلاعاتی در مورد GIS و KML هستند.

به علاوه بر اینکه می توانید در این کنسرسیوم دانشگاهی دوره ببینید, شما می توانید دوره هایی را ارسال نمایید, که این دوره های می توانند شامل مقالات، آزمایش ها و مقالات علمی باشند.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/689-20-منبع-برای-آموزش-طراحی-وب.html





:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , طراحی صفحات وب ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: