نوشته شده توسط : طراحی سایت
رویت و ویرایش وب سایت در نسخه های مختلف اینترنت اکسپلورر
 

در صورتی که قصد دارید سایت طراحی شده خود را در نسخه های قدیمی تر اینترنت اکسپلورر بررسی نمایید و بر روی آن در نسخه مورد نظر ویرایش انجام دهید می توانید زمانی که اینترنت اکسپلورر باز است بر روی کلید F12 کلیک نمایید تا Developer Tools اینترنت اکسپلورر باز شود. 
* این نرم افزار را همچنین می توانید در علامت چرخ دنده سمت راست بالای اینترنت اکسپلورر F12 Developer Tools بیابید.

زمانی که این ابزار را باز نمودید دارای تب های متعددی می باشد بر روی تب Browser Mode کلیک نماید تا بتوانید نسخه های قبلی اینترنت اکسپلورر را باز نمایید. پس از انتخاب اینترنت اکسپلورر مورد نظر صفحه به صورت خودکار توسط همان نسخه از اینترنت اکسپلورر باز می شود.

پس از باز شدن سایت در نسخه مورد نظر اکسپلورر برای ویرایش بخش مورد نظر کافی است از تب های موجود در Developer Tools تب Find را انتخاب نموده و Select element by click کلید کنید و سپس بخشی از صفحه که قصد تغییر آن را دارید انتخاب نمایید تا کدهای html و css بخش مورد نظر برای شما باز شوند. پس از کلیک بر روی بخش مورد نظر سمت راست چندین تب برای شما باز می شود که از تب های موجود از تب Attributes می توانید برای ویرایش آنی صفحه در این نسخه مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید.

پس از انجام ویرایش ها می توانید تغییرات را به فایل های اصلی css و html سایت خود منتقل نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/754-check-edit-old-ie.html



:: برچسب‌ها: وب سایت , اینترنت اکسپلورر , سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
تهیه نسخه پشتیبان و بک آپ وب سایت
 

در صورتی که وب سایت شما بر روی سرور هاست شما به دلیلی پاک شده باشد چه کاری انجام می دهید؟ در صورتی که آخرین نسخه از سایت خود را نداشته باشید سایت شما دچار زیان فراوانی می شود. این موردی می باشد که برای من اتفاق افتاده و سعی نموده ام روش های برای تهیه نشخه پشتیبان از وب سایت برای شما بیان نمایم.

چرا تهیه فایل بک آپ یا پشتیبان از سایت مهم است

5 دلیل وجود دارد که تایید می نمایید می بایست نسخه پشتیبان از سایت تهیه نمایید

1. در صورتی که سرور وب هاست شما مسئولیت تهیه فایل پشتیبان سایت را به عهده نمی گیرد
برخی سرورها فایل های شما را بک آپ نمی گیرند. برخی از سرورها فایل ها را برای امنیت خود بک آپ می گیرند و به مشتری خود ارائه نمی نماید.

2. در صورتی که سایت شما دائم در حال تغییر است
در صورتی که سایت خود را بر روی کامپیوتر خود طراحی نموده اید و بر روی سرور بارگذاری نموده اید و سایت در اثر فعالیت کاربران تغییراتی نموده است

3. داشتم آخرین نسخه از سایت به شما امکان بازگشت می دهد
در صورتی که وب سایت شما دچار مشکلی شد می توانید سایت خود را سریعا به حالت قبلی باز گردانید

4. راحت کردن خیال خود
با تهیه فایل پشتیبان از وب سایت خود خیال خود را راحت می نمایید که در صورتی که سایت شما دچار مشکل شد می توانید سایت را به حالت اولیه باز گردانید

5. دفاع در برابر ویروس ها
وب هاست ها نرم افزار اسکنر بر روی سرور معمولا ندارند. بنابراین در صورتی که سایت شما ویروسی شد می توانید سایت ویروسی شده را از روی سرور پاک نمایید و نسخه پشتیبان را بارگذاری نمایید

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/758-website-backup.html



:: برچسب‌ها: وب سایت , هاست , بک آپ , بک آپ وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
طراحی وب سایت حرفه ای
 

همانطور که از عنوان این مقاله پیداست طراحی سایت حرفه ای به عملیات ساخت سایت توسط افراد با سابقه و حرفه ای می گویند و لازم نیست برای سایتی که طراحی می شود هزینه گزافی پرداخت شود، بلکه کافی است شخص مشاوره دهنده کاملا به امور وب آشنا بوده و بتواند نیازهای کارفرما را شناخته و پیشنهادی برای رسیدن به هدف با پایین ترین هزینه ممکن را ارائه نماید. و همچنین در زمان اجرای سایت با توجه به نیازهای کارفرما و با بالاترین کیفیت ممکن و رعایت اصول و قواعد طراحی سایت پیاده سازی شود. طراحی سایت دارکوب از سال 1381 در زمینه طراحی و برنامه نویسی صفحات وب مشغول به فعالیت بوده و تا زمان نوشتن این مقاله در حدود 1500 وب سایت برای اشخاص، شرکت ها و سازمان ها طراحی نموده است. تجربه در هر کاری بخصوص در زمینه طراحی سایت امر مهمی است، زیرا می توان پروژه های جدید را با استفاده از کدها و تجربیات پروژه های قدیمی کم عیب تر، سریع تر و با هزینه کم تر به اتمام رساند. تخصص دارکوب برنامه نویسی PHP می باشد و در پروژه های خود اغلب از سیستم های مدیریت محتوا به مانند جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید و در صورت نیاز دارکوب زمینه و تجربه برنامه نویسی چندین ساله برای پیاده سازی پروژه های مستقل را دارد. یکی از مواردی که دارکوب به آن بسیار توجه می نماید رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد، زیرا رعایت این موارد باعث جستجوی بهتر و کامل سایت در موتورهای جستجو خواهد گردید و این مورد باعث بالا رفتن تعداد بازدید کننده وب سایت و در نتیجه موفقیت وب سایت خواهد گردید. به عنوان مثال شما شرکتی هستید که در زمینه طراحی و ساخت وب سایت فعالیت می نمایید، سایت به گونه ای طراحی می گردد که در صفحه اصلی گوگل به ازای کلمه کلیدی که کاربران شما جستجو می نماید بالا می آید. در صورتی که کاربران در گوگل جستجو نمایند "طراحی سایت" و یا "ساخت سایت" که مهمترین کلمات زمینه شغلی طراحی وب هستند سایت شما در نتیجه های اولین صفحه بالا خواهد آمد، که همینطور که ملاحظه می نمایید دارکوب جزو نتیجه های برتر است. این مورد باعث بالا رفتن بازدیدکننده، اعتبار و فروش شرکت ها خواهد گردید.

سایت هایی که توسط دارکوب طراحی می شوند کاملا دایوبیس می باشند و در طراحی صفحات استانداردهای w3c رعایت می شود و همچنین آدرس دهی صفحات و ساختار سایت در پروژه های دارکوب بهینه سازی شده برای موتور جستجو می باشد. دارکوب همچنین عضو گروه های طراحی و برنامه نویسی بسیاری با عنوان مثال انجمن توسعه دهندگان جوملا میباشد که در این گروه ها در حال فعالیت می باشد و بدین وسیله با تکنولوژی های روز دنیا کاملا آشنا می گردد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/761-professional-web-design.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , ساخت وب , ساخت سایت , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

سایت سازی کار ساده ای نیست. برای آنکه سایت ایجاد نمایید می بایست html , css , jquery , javascript و php بدانید که یادگیری آنها کار ساده نیست. حتی در صورتی که شما این موارد را یاد بگیرید تجربه کافی در مورد نحوه استفاده از آنها را ندارید. در صورتی که قصد راه اندازی سایت را به راحترین راه ممکن دارید می توانید از سایت سازهای رایگان آنلاین استفاده نمایید. سایت های بسیاری برای ساخت سایت به صورت رایگان وجود دارند ولی پیدا کردن بهترین های آنها راحت نیست. امروز برای شما چند سایت ساز را معرفی می نمایم که محبوب تر از سایر سایت ها هستند.

Wix بهترین سایت ساز رایگان آنلاین می باشد

بهترین وب سایت سازهای آنلاین

Wix ابزار بسیار ساده طراحی سایت حرفه ای به صورت آنلاین و رایگان در چند دقیقه می باشد. ساختن وب سایت توسط Wix به کاربران این امکان را می دهد که وب سایت را بر اساس نیازهای خود تنظیم نمایند. نیازی به دانستن کد نویسی جهت ساخت وب سایت ندارید. و دارای گرافیک های بسیار فلش و html5 جهت استفاده در سایت می باشد. 100% رایگان می باشد و در صورتی که قصد دارید از ابزارهای حرفه ای تر استفاده نمایید, می توانید در حدود 16 دلار در ماه پرداخت نمایید.

آدرس سایت Wix

Tumblr – سایت ساز رایگان جهت ساخت وبلاگ

بهترین وب سایت سازهای آنلاین

Tumblr نیازی به معرفی ندارد. شما می توانید بلاگ خود را ایجاد نموده و آن را به اشتراک بگذارید, که این موارد شامل تصویر، متن، فیلم و سایر مدیاها می باشند. Tumblr فقط ابزار ساخت وب سایت / وبلاگ به صورت رایگان نیست بلکه در حقیقت فضای وبی شما است که به شما امکان به اشتراک گذاری همه چیز را می دهد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/764-free-site-builders.html



:: برچسب‌ها: سایت ساز , سایت ساز رایگان , طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , ساخت سایت , ساخت وب سایت , ساخت وب , سایت سازی , وب سایت ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با سایر وب سایت ها اندکی متفاوت است. زیرا سایت می بایست به گونه ای طراحی گردد تا کاربر بتواند به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابد و سفارش خود را به راحتی انجام دهد. همچنین در سایت می بایست بخشی برای ابزارهای کاربر ایجاد گردد تا کاربر پس از ورود به سایت بتواند کارهای لازم خود را انجام دهد. لینک هایی که معمولا برای کاربران یک فروشگاه نیاز می باشد شامل سبد خرید، پروفایل من، لیست خرید های قبلی و لیست پرداخت ها می باشد. سایت فروشگاهی می بایست به گونه ای طراحی گردد که دسته بندی های مربوط به فروشگاه در صفحه اصلی نمایش داده شود و معمولا محصولات مهم و جدید در صفحه اصلی فروشگاه نمایش داده می شوند.مورد بسیار مهمی که در فروشگاه های اینترنتی پیاده سازی می شود روش های پرداخت فروشگاه می باشد که کاربران می بایست بتوانند پرداخت خود را به دو روش آنلاین و آفلاین انجام دهند. جهت راه اندازی پرداخت آنلاین سایت کارفرما می بایست ابتدا درگاه اینترنتی خود را از بانک مورد نظر خود تهیه نمایید و اطلاعات مربوط به درگاه را در اختیار طراحی سایت دارکوب قرار دهد. البته بانک زمانی اطلاعات درگاه را در اختیار شما قرار می دهد که سایت شما راه اندازی شده باشد، بنابراین پس از راه اندازی وب سایت قادر خواهید بود درخواست درگاه نمایید.

طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی کار ساده ای نیست و نیاز به پنل ها و ماژول های بسیاری دارد. بخشی جهت مدیریت دسته بندی ها و محصولات فروشگاه برای مدیر سایت لازم است. بخشی نیز برای رویت مشتریان و سفارش دهندگان سایت مورد نیاز است تا بتوان از وضعیت آنها گزارش گیری نمود. بخش مدیریت مالیات برای استفاده از نرخ مالیات جدید برای کلیه محصولات و همچنین در نظر گرفتن تخفیف کلی بر روی تمامی اجناس و یا برای گروهی خاص از مشتریان از لازمه های فروشگاه اینترنتی می باشد. سیستم کوپن نیز جهت جذب کاربران جدید نیز باعث افزایش خریداران فروشگاه می گردد. در فروشگاه های اینترنتی پنلی مربوط به سفارشات مشتریان در نظر گرفته می شود که هم مشتریان و هم مدیر سایت بتوانند از لیست سفارشات وب سایت گزارش گیری نمایند و وضعیت سفارشات سایت را بررسی نمایند. در فروشگاه های پیشرفته تر معمولا فیلدی مربوط به برندهای فروشگاه برای محصولات در نظر گرفته می شوند تا محصولات وب سایت توسط برندها نیز قابل جستجو باشند.

جستجو در فروشگاه ها بسیار مهم می باشد و کاربران می بایست بتوانند به راحتی محصول خود را بر اساس نام، توضیحات، قیمت و برند جستجو نمایند. در پیشرفته ترین فروشگاه های اینترنتی جستجوی دسته بندی های مختلف ویژه است. به عنوان مثال در صورتی که شما در بخش کامپیوتر جستجو می نمایید فیلدهای تخصصی کامپیوتر به مانند هارد ، موس و کیورد و غیره را جستجو می نماید و در صورتی که در موبایل جستجو می نمایید موارد مربوط به موبایل نظیر شارژ، حافظه و غیره را جستجو می کنید. این بخش از فروشگاه را اکسترا فیلد می نامند و پیشرفته ترین امکان یک فروشگاه اینترنتی می باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/767-online-store.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , فروشگاه اینترنتی , فروشگاه آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
طراحی وب سایت خبری
 

طراحی سایت خبری با سایر سایت ها متفاوت است. معمولا در سایت های خبری بلاک های اطلاعات بیشتری در صفحه اصلی برای وب سایت در نظر گرفته می شود، زیرا در سایت های خبری می بایست اطلاعات بیشتری را به کاربر ارائه داد. سایت های خبر نیاز به دسته بندی اخبار دارد که معمولا به عنوان منو در بالا و یا اطراف صفحات کار می شود و می بایست برای کاربر در دسترس باشد. در نظر گرفتن باکس اخبار مهم در صفحه اصلی بسیار مهم است که معمولا به صورت اسلاید، چرخنده در نظر گرفته می شود. در نظر گرفتن بخش پر بیننده ترین و پر بحث ترین در سایت بسیار مهم است، زیرا کاربران به سادگی می توانند موضوعات روز را مشاهده نمایند.

در ساخت سایت خبری حتما می بایست آرشیو روزانه در نظر گرفته شود، زیرا می بایست مکانی برای کاربران جهت رویت خبرهای مربوط به روزهای قبل در نظر گرفته شود. در نظر گرفتن این بخش باعث می شود، مطالب سایت در موتورهای جستجو برای مدت زمان بیشتری باقی بمانند. و بدین صورت می باشد که فضایی می بایست بر اساس تاریخ روزانه در نظر گرفته شود تا کاربران با کلیک بر روی زمان مورد نظر مطالب مربوط به آن تاریخ را در سایت مشاهده نمایند.

در نظر گرفته بخش نظرات برای خبرها بسیار مهم است، زیرا کاربران می توانند نظرات خود را در مورد خبر مورد نظر خود ارائه دهند و بدین روش سایت پویاتر می شود و بازدید کننده بیشتری بدست می آورد. این مورد حتی از دید گوگل نیز مثبت می باشد و باعث بالا رفتن رنک صفحات در موتورهای جستجو می گردد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/769-design-news-website.html



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت خبری , طراحی سایت خبری , طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت
 

در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت را دارید و می خواهید بدانید قیمت طراحی سایت به چه مواردی مربوط است در این مقاله نحوه بر آورد هزینه طراحی سایت را به شما آموزش خواهم داد. اول از همه به عنوان مشاور طراحی سایت شما از شما سوال می کنیم هدف از راه اندازی وب سایت چیست؟ پاسخ به این سوال بسیار مهم است، زیرا در نهایت وب سایت می بایست جوابگویی نیازهای شما باشد. البته ممکن است شما به عنوان مشتری در اهداف خود دچار اشکال باشید که دارکوب با توجه به سابقه طراحی وب بسیار خود و راه اندازی سایت های بسیار شما را برای گرفتن بهترین نتیجه یاری می نماید. به عنوان مثال برای شرکتی که قصد فروش محصولات خود را دارد لازم نیست که در سایت سیستم شبکه های اجتماعی راه اندازی شود و بهتر است تمرکز پروژه طراحی سایت بر روی مهترین نکات وب سایت باشد. حتما قبل از آغاز طراحی وب سایت از متخصصین طراحی وب مشاوره بگیرید زیرا ممکن است تمامی تلاش ها و هزینه های شما در ایجاد وب سایت هدر رود.

پس از آنکه نیازهای وب سایت مشخص شد برای هر یک از امکانات مورد درخواست وب سایت هزینه مشخصی وجود دارد.هزینه هایی طراحی سایت شامل موارد زیر می باشند.

  • ثبت دامنه: نام دامنه وب سایت که قیمت ثبت آن برای دامنه های .IR و سایر دامنه ها متفاوت است
  • هاست وب سایت: وب سایت طراحی شده می بایست در فضایی میزبانی شود که به این فضا هاست می گویند و میزان هزینه آن به مقدار فضای و پهنای باند لازم برای وب سایت مربوط است
  • طراحی گرافیک توسط گرافیست: وب سایت می بایست توسط گرافیست طراحی وب پیاده سازی شود و برآورد هزینه آن نسبت به تخصص گرافیست و تعداد دفعات ویرایش های کارفرما می باشد

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/770-website-design-price.html



:: برچسب‌ها: قیمت طراحی سایت , قیمت طراحی وب سایت , هزینه طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , تعرفه طراحی سایت , تعرفه طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
طراحی پرتال و ساخت پورتال های سازمانی و شرکتی
 

پرتال در حقیقیت سایتی است که در آن کاربر نیز به ایفای نقشی در سایت می پردازد. سایت هایی که به جنبه ای به غیر از معرفی خود از طریق وب سایت می پردازند پورتال نامیده می شوند. طراحی پرتال از طراحی سایت معمولی پیچیده تر است و نیاز به تجربه و تخصص برنامه نویسی بالاتری دارد. در حقیقیت سایت های معمولی را می توان با سیستم های مدیریت محتوای رایگان به مانند جوملا و وردپرس به سادگی راه اندازی نموده ولی طراحی پورتال نیاز به تخصص برنامه نویسی بالایی دارد.

برای پیاده سازی پرتال ابتدا کارفرما می بایست نیازهای خود را مستند نماید و سپس این نیازها را به دارکوب ارسال نماید. دارکوب نیز با توجه به مستندات موجود به کارفرما مدت زمان اجرا و هزینه انجام می دهد. البته قبل از انعقاد قرار داد طرفین می بایست حتما در جلسه ای نیازمندی ها و شرایط خود را اعلام نمایند. طراحی سایت دارکوب از سال 1381 تا زمان نوشتن این مقاله تجربه طراحی و برنامه نویسی 1500 وب سایت با خود به همراه دارد و پورتال های بسیاری طراحی نموده است.

تمام یورتال ها نیاز به بخشی برای کاربران خود دارند که در آن کاربران اقدام به ایفای نقش های خود در وب سایت می نمایند و میزان دسترسی و لینک های بخش پروفایلی هر کاربر با توجه به سطح دسترسی و امتیازات کاربر خواهد بود که همه این ها در بخش کنترل پنل مدیر اصلی وب سایت قابل مدیریت است. برای آنکه یک پورتال را بهتر متوجه شوید برای شما به عنوان مثال یک فروشگاه اینترنتی را که یک پرتال ساده به حساب می آید تشریح می نمایم. در یک فروشگاه اینترنتی کاربران پس از رویت محصولات در سایت قادر خواهند بود ثبت سفارش نمایند و سفارش خود را به صورت آنلاین و آفلاین پرداخت نمایند و همچنین وضعیت سفارش های قبلی و پرداخت های خود را از طریق وب سایت مشاهده و گزارش گیری نمایند. در حقیقت مثال فروشگاه ساده اینترنتی ساده ترین نوع پرتال می باشد که در آن کاربران بدون نیاز به تماس تلفنی و فقط از طریق سایت قادر خواهند بود محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

طراحی پورتال در حقیقت یکی از پیچیده ترین شاخه های طراحی وب است که نیاز به دانش برنامه نویسی بالایی دارد و معمولا در پیاده سازی این برنامه ها از زبان های برنامه نویسی php و asp.net بیشتر استفاده می گردد. اینجانب با توجه به متن باز بودن php که باعث پایین آمدن قیمت و افزایش سرعت در پیاده سازی پورتال می شود معمولا php را نسبت به asp.net ترجیح می دهم.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/772-design-portal.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , پرتال , پورتال , طراحی پورتال , طراحی پرتال ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

نرم افزارهای پر کاربرد فراوانی وجود دارند که به شما امکان تمرکز بر کد زنی HTML وCSS را می دهند. در این بخش 10 مورد از بهترین نرم افزارهای رایگان طراحی وب سایت را به شما معرفی می نمایم که به راحتی می توانید آنها را دانلود نموده و در طراحی سایت خود استفاده نمایید.

1. CoffeeCup Free HTML Editor

CoffeeCup Free HTML Editor نسخه رایگان نرم افزار تجاری آن می باشد که در آن قابلیت های مختلفی از جمله طراحی منو css و بارگذاری ftp و برخی موارد دیگر حذف گردیده. در آن امکانات بسیار قوی جهت ساخت و ویرایش صفحات وب سایت وجود دارد. پس از پایان انجام طراحی سایت خود می توانید سایت را در سرور رایگان نرم افزار بارگذاری نمایید.

طراحی وب

2. Notepad++

Notepad++ نرم افزار بسیار قدرتمند ویرایشگر سورس نرم افزار می باشد که از زبان های برنامه نویسی بسیاری پشتیبانی می نماید. این نرم افزار دارای قابلیت تفکیک کننده کدها می باشد که خوانایی کد را برای برنامه نویس بالا می برد. این نرم افزار محبوب ترین ویرایشگر سورس در بین برنامه نویسان وب می باشد. این برنامه همچنین دارای قابلیت شاخه بندی کدها می باشد که به برنامه نویس و طراح کنترل بیشتر بر روی کدهای برنامه را می دهد.

طراحی سایت

3. PageBreeze

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/775-download-website-design-software.html



:: برچسب‌ها: نرم افزار طراحی سایت , نرم افزار طراحی وب سایت , نرم افزار طراحی وب , طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

قبل از شروع پروژه سوالاتی از کارفرما به صورت تلفنی و حضوری پرسیده می شود و برای پروژه از کارفرما نظر خواهی می گردد. پس از گرد آوری اطلاعات کارفرما کار طراحی سایت پروژه آغاز می گردد و پروژه مطابق با نظرات کارفرما پیاده سازی می گردد. اما موردی که در برخی اوقات پیش می آید این است که کارفرما از نمونه کار طراحی شده راضی نیست و دائما بر روی نمونه کار ویرایش می دهد و بدین صورت پروژه دچار مشکل می شود. مشکلی که در این زمان پیش آمده آن است که بر اساس سلایق کارفرما و خودمان رفتار نموده ایم و اهداف سایت را در نظر نگرفته ایم. فقط قصد داشته ایم طراحی زیبا انجام دهیم و موضوع اصلی این سایت را فراموش نموده ایم. مشکلات اجرای پروژه خود را متوجه شده ایم و این مواردی است که در هر پروژه می بایست لحاظ گردد. با رعایت این موارد هم پروژه به سرعت پیاده سازی می گردد و هم کارفرما از نتیجه پروژه انجام شده راضی خواهد بود. کارفرمای راضی مشتریان جدیدی معرفی خواهد نمود و بدین صورت درآمد شرکت افزایش می یابد. بهتر از برای درک بهتر پروژه این 5 سوال از مشتری انجام گردد.

1. هدف شما چیست؟

این مهمترین سوالی است که می بایست قبل از شروع پروژه از کارفرما پرسیده شود. این سوال در مورد رنگ بندی، فونت ها و ظاهر سایت نیست، این سوال برای شناخت شرکت و نیازهای آن می باشد. شما به این صورت متوجه خواهید شد که چرا آنان قصد ساخت سایت را دارند. در این مرحله به صورت کامل به کارفرمای خود گوش فرا دهید و از نحوه اجرا صحبتی ننمایید، اما به مشتری خود فضا دهید تا برای شما مشخص نماید به نظر ایشان پروژه می بایست به چه صورتی اجرا گردد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/730-5-سوالی-که-قبل-از-شروع-پروژه-می-بایست-پرسیده-شود.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , ساخت وب , ساخت سایت , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1392 | نظرات ()