نوشته شده توسط : طراحی سایت

با توجه به تقاضای بسیار مشتریان دارکوب پلان خرید یک وب سایت کامل فقط با قیمت 250 هزار تومان عرضه می گردد که شامل ثبت دامنه، اختصاص 100 مگابایت هاستینگ، پیاده سازی وب سایت، امن سازی و آموزش پنل کاربری و پشتیبانی یکساله آن می باشد که این روش در حقیقت ارزانترین روش راه اندازی وب سایت می باشد.

در این روش وب سایت بر اساس قویترین قالب آماده جوملا به نام Purity III که توضیحات آن در http://bit.ly/cheapestwebdesign آمده پیاده سازی می گردد که قالبی بسیار قدرتمند می باشد که به طور کامل بهینه سازی شده و سازگار با سایزهای مختلف نمایشگر صفحه می باشد. دامنه نیز به دلخواه خریدار ir و یا com می تواند باشد و در این روش 100 مگابایت فضا از سرور لینوکس به این سایت اختصاص داده می شود که توضیحات آن در http://bit.ly/host100 آمده است.

وب سایت یک ساعت پس از پرداخت مبلغ آماده خواهد بود و کارفرما می بایست در دفتر دارکوب جهت آموزش پنل کاربری حضور پیدا کند. آموزش پنل کاربری بین یک الی دو ساعت زمان می برد و پس از این آموزش وب سایت یک سال پشتیبانی خواهد داشت که در مرحله پشتیبانی مشکلات وب سایت رفع خواهد گردید و در صورتی که در نحوه کار با کنترل پانل سوالی برای کارفرما پیش بیاید می تواند با دارکوب تماس گرفته و نحوه انجام را از کارشناسان پشتیبانی دارکوب سوال نماید.

مزایای خرید وب سایت به این روش

خرید وب سایت به این روش مزیت های خود را دارد که در زیر به آن اشاره می نماییم:

  • سریع آماده شدن وب سایت یکی از مهترین مزیت های این روش می باشد که در این روش یک ساعت پس از پرداخت مبلغ وب سایت آماده می باشد در صورتی که در سایر روش های طراحی وب سایت حداقل یک هفته جهت راه اندازی وب سایت زمان می برد.
  • قیمت پایین تمام شده آن یکی دیگر از مزیت های آن می باشد که در این روش یک وب سایت کامل به هزینه 250 هزار تومان تحویل داده خواهد شد در صورتی که در سایر روش ها سایت حداقل با دو برابر این هزینه بالا خواهد آماد.
  • نسخه موبایلی و ریسپانسیو بودن وب سایت یکی دیگر از قابلیت های این وب سایت می باشد در صورتی که شما برای آنکه وب سایت خود را سازگار با موبایل نمایید می بایست هزینه بسیاری پرداخت نمایید در صورتی که در این وب سایت این امکان به صورت پیش فرض وجود دارد.
  • کیفیت بالای این وب سایت از دیگر ویژگی های آن می باشد که هم ظاهر وب سایت و هم بهینه سازی های وب سایت کیفیت بسیار بالایی داشته و در نتیجه با هزینه بسیار پایین وب سایتی با کیفیت بسیار بالا در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.

معایب این روش

  • ممکن است وب سایت های بسیاری شبیه به وب سایت شما وجود داشته باشد و ممکن است این مورد به برند شما لطمه وارد نمایید البته دقت نمایید کلیه تصاویر و رنگ بندی های موجود در این قالب وب سایت قابل تعویض هستند و می توان قالب را تا حدی از پیش فرض آن متمایز ساخت. تغییر رنگ بندی قالب و تصاویر وب سایت توسط کارفرما قابل انجام می باشد.

* دقت نمایید در این روش خرید وب سایت درج اطلاعات به عهده کارفرما می باشد و کنترل پانل وب سایت آموزش داده خواهد شد تا کارفرما بتواند مطالب وب سایت خود را در سایت بارگذاری نماید.

منبع:

یک وب سایت کامل فقط 250 هزار تومان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

برای آنکه در وب سایت nic.ir که سایت رسمی ثبت دامنه های ir می باشد عضو گردید می بایست مدارک مربوط به خود و یا شرکت را ارسال نموده و پس از تایید مدارک قادر خواهید بود در این وب سایت دامنه ثبت نمایید. در صورتی که قصد دارید ثبت دامنه را در این ثبت کننده اصلی انجام دهید می بایست نحوه کار با این وب سایت را آموزش ببینید. در این مقاله نحوه تغییر دی ان اس های DNS دامنه را به شما آموزش خواهم داد.

برای تغییر دی ان اس دامنه وارد کنترل پانل خود در سایت nic.ir شده که پس از ورود به صورت مستقیم وارد بخش دامنه های من خواهید شد. در این بخش لیست کل دامنه های شما وجود دارد که برای آنکه دی ان اس دامنه خود را تغییر دهید می بایست بر روی کلید مربع در کنار دامنه خود کلیک نموده و از بخش پایین صفحه بر روی دکمه "ویرایش ردیف‌های کارگزاری نام و میزبانی دامنه" کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی این کلید وارد بخش کارگزار دامنه (NS Record) می شوید که در این بخش می بایست دی ان اس های داده شده را در بخش نام کارگزار وارد نمایید که معمولا دو تا سه ردیف می باشد. بخش آی‌پی کارگزار کار گذار نیز معمولا به صورت خالی قرار داده می گردد. پس از درج نام کارگزار که معمولا به صورت ns1.joomir.com و ns2.joomir.com می باشد می بایست بر روی کلیک اعمال کلیک نمایید.

تبریک میگم. شما موفق شدید دی ان اس دامنه خودتون را عوض کنید.

منبع:

تغییر دی ان اس DNS های دامنه ir



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

چرا می بایست سرعت جوملا را افزایش دهیم؟

گوگل اخیرا اعلام نموده سرعت بالا آمدن سایت نقش بسیار مهمی در رنکینگ سایت در موتورهای جستجو پیدا کرده. بالا بردن سرعت وب سایت تاثیر بسیار زیادی در رضایت کاربران از سایت شما دارد و می بایست آن را در طراحی سایت خود رعایت نمایید. بسیار جالب خواهد بود که سایت شما با تعداد بازدید کننده بالا فقط 12 ثانیه برای بالا آمدن زمان نیاز داشته باشد. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد چگونه سرعت سایت جوملای خود را بررسی نمایید و در نهایت 5 روش ارائه می نمایم تا سرعت بالا آمدن سایت را ارتقاء دهید.

بررسی سرعت وب سایت

ابزارهای بسیاری برای بررسی سرعت جوملا وجود دارد. می توانید یکی از آنها را انتخاب نموده و سرعت سایت خود را بررسی نمایید.

iJoomla ماژول رایگانی ارائه نموده که می توانید بر روی سیستم جوملای خود نصب نمایید. می توانید آن را از آدرس زیر دانلود نمایید. این ماژول رایگان بوده و می توانید توسط آن سرعت سایت خود را بسنجید.
http://www.ijoomla.com/free-downloads?view=document&id=3&catid=598 
روش دیگر سنجش سرعت سایت اضافه کردن کد سنجش سرعت به کد آنالیتیک گوگل می باشد که می توانید آن را از آدرس زیر دانلود نمایید:
https://support.google.com/analytics/answer/1205784
روش دیگر ابزار بررسی سرعت سایت گوگل می باشد که آدرس آن در زیر موجود است:
http://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
ابزار دیگری که وجود دارد http://tools.pingdom.com می باشد. که این سایت ابزارهای بسیاری برای بررسی عملکرد وب سایت دارد.
بهترین ابزار برای بررسی سرعت سایت ابزار بررسی سرعت گوگل می باشد. در صورتی که در این سایت رتبه 90 از 100 را کسب نموده اید، سرعت وب سایت شما مناسب است.

5 روش برای افزایش سرعت جوملا

1 - افزایش سرعت از طریق بهینه سازی تصاویر
یکی از بهترین و راحترین راه ها برای بالا بردن سرعت جوملا بهینه سازی تصاویر سایت می باشد. در سایت از تصاویر بزرگ استفاده ننماید و تصاویر استفاده شده در سایت را توسط نرم افزارهای گرافیکی مانند Fireworks و Photoshop بهینه سازی نمایید. این کار را در صفحه اصلی سایت با دقت بیشتری انجام دهید.
2 - Extensions, scripts, bloat
جوملا به شما امکان نصب انواع مختلف ابزارها را می دهد. سعی نمایید این ابزارها را در صورتی که به آن نیازی ندارید حذف نمایید. همچنین ابزارهای مورد نیاز خود را نیز بررسی نمایید تا بخش های اضافی آن را حذف نمایید. بهتر است یک متخصص سئو سایت شما را بررسی کامل نمایید تا پلاگین ها و کامپوننت های نصب شده مشکلی از نظر سئو نداشته باشد. زیرا برخی از ابزارهای جانبی جوملا مشکلات فراوان سئو دارند که می بایست قبل از استفاده برطرف شود.
3 - فشرده سازی و یا compress
در تنظیمات جوملای شما موردی به نام gzip compression وجود دارد. آن را حتما فعال نمایید زیرا این ابزار فایل های css و html را به صورت فشرده برای کاربر ارسال می نماید.این امکان سرعت وب سایت را ارتقاء می دهد و همچنین باعث کمتر مصرف شدن پهنای باند هاست می گردد. برخی سرورها این امکان را به صورت پیش فرض فعال می نمایند.
4 - سیستم کش
شما می توانید سیستم کش سایت را از طریق جوملا فعال نمایید. سیستم کش صفحات سایت را به صورت فایل ذخیره می نماید بنابراین در تقاضای بعدی سایت با سرعت بیشتری لود می شود. مشکلی که فقط این مورد دارد آن است که محتوای سایت شما جدید نیست. زیرا سیستم کش سایت شما را برای مدتی با داده های قبلی نمایش می دهد ولی سرعت سایت شما بالا می رود. برای فعال سازی سیستم کش جوملا به بخش تنظیمات جوملا مراجعه نمودن و سیستم کش را بر روی فعال و Conservative caching ست نمایید. و همچنین cache time را بر اساس نیاز خود به دقیقه تنظیم نمایید. این زمان مدت زمانی است که فایل های کش دوباره بارگذاری می شود.
5 - سرعت هاست
برخی مواقع پایین بودن سرعت سایت از هاست نا مناسب می باشد. سرویس هاست خود را توسط ابزارهای بررسی سرعت سایت چک نموده تا از عملکرد صحیح هاست خود مطمئن شوید. سعی نمایید از شرکت هاستینگ معتبر هاست تهیه نمایید و در صورتی که توان آن مالی آن را دارید از هاستینگ های اختصاصی استفاده نمایید.

نتیجه
بهتر است برای بالا بردن سرعت وب سایت با متخصص طراحی و سئو مشورت نمایید. بالا بودن سرعت وب سایت کمک بسیار زیادی به موفقیت سایت خواهد نمود و همانطور که قبلا ذکر شد یکی از المان های جدید گوگل برای رتبه بندی سایت ها می باشد که بسیار می باشد.

منبع:

افزایش سرعت جوملا



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , جوملا,وب سایت , سایت , سرعت جوملا , سرعت سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

جهت ست کردن ایمیل در Outlook می توانید مراحل زیر را در پیش بگیرید. البته این مراحل برای Outlook نسخه 2013 می باشد که البته در سایر Outlook ها با تغییرات جزئی کوچکی به همین صورت قابل انجام می باشد. ابتدا نرم افزار Outlook خود را باز نموده و بر روی منوی FILE موجود در بالای صفحه کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

پس از کلیک بر روی منوی فایل بر روی کلید Add Account موجود در صفحه بعد کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

در پنجره بعدی مطابق با تصویر زیر روش ساخت ایمیل را بر روی Manual قرار دهید و بر روی کلید Next کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

در پنجره بعدی مطابق شکل زیر نوع سرویس را بر روی POP or IMAP تنظیم نمایید و بر روی کلید Next کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

در پنجره بعدی اطلاعات ایمیل خود را مطابق با شکل زیر وارد نمایید. دقت نمایید کلیه تنظیمات مطابق با تصویر زیر باشد. دقت نمایید با جای آدرس دامنه joomir.com آدرس وب سایت خود را وارد نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

سپس بر روی More Setting کلیک نموده و در این پنجره و در تب Outgoing Server کلید My Outgoing Server Require Authentication را بزنید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

سپس بر روی تب Advanced کلیک نموده و در صورتی که شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت شما پورت خاصی را برای ارسال ایمیل معین نموده آن پورت را در بخش زیر وارد نمایید. در این مثال شرکت از اینترنت شرکت شاتل استفاده می نماید که پورت ارسال ایمیل آن 587 می باشد.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

بر روی کلید OK کلیک نموده و سپس بر روی کلید Next کلیک نمایید.

تبریک ایمیل شما بر روی Outlook ست شد.

آدرس و منبع:

 ست نمودن ایمیل در Outlook



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()