نوشته شده توسط : طراحی سایت

با توجه به تقاضای بسیار مشتریان دارکوب پلان خرید یک وب سایت کامل فقط با قیمت 250 هزار تومان عرضه می گردد که شامل ثبت دامنه، اختصاص 100 مگابایت هاستینگ، پیاده سازی وب سایت، امن سازی و آموزش پنل کاربری و پشتیبانی یکساله آن می باشد که این روش در حقیقت ارزانترین روش راه اندازی وب سایت می باشد.

در این روش وب سایت بر اساس قویترین قالب آماده جوملا به نام Purity III که توضیحات آن در http://bit.ly/cheapestwebdesign آمده پیاده سازی می گردد که قالبی بسیار قدرتمند می باشد که به طور کامل بهینه سازی شده و سازگار با سایزهای مختلف نمایشگر صفحه می باشد. دامنه نیز به دلخواه خریدار ir و یا com می تواند باشد و در این روش 100 مگابایت فضا از سرور لینوکس به این سایت اختصاص داده می شود که توضیحات آن در http://bit.ly/host100 آمده است.

وب سایت یک ساعت پس از پرداخت مبلغ آماده خواهد بود و کارفرما می بایست در دفتر دارکوب جهت آموزش پنل کاربری حضور پیدا کند. آموزش پنل کاربری بین یک الی دو ساعت زمان می برد و پس از این آموزش وب سایت یک سال پشتیبانی خواهد داشت که در مرحله پشتیبانی مشکلات وب سایت رفع خواهد گردید و در صورتی که در نحوه کار با کنترل پانل سوالی برای کارفرما پیش بیاید می تواند با دارکوب تماس گرفته و نحوه انجام را از کارشناسان پشتیبانی دارکوب سوال نماید.

مزایای خرید وب سایت به این روش

خرید وب سایت به این روش مزیت های خود را دارد که در زیر به آن اشاره می نماییم:

  • سریع آماده شدن وب سایت یکی از مهترین مزیت های این روش می باشد که در این روش یک ساعت پس از پرداخت مبلغ وب سایت آماده می باشد در صورتی که در سایر روش های طراحی وب سایت حداقل یک هفته جهت راه اندازی وب سایت زمان می برد.
  • قیمت پایین تمام شده آن یکی دیگر از مزیت های آن می باشد که در این روش یک وب سایت کامل به هزینه 250 هزار تومان تحویل داده خواهد شد در صورتی که در سایر روش ها سایت حداقل با دو برابر این هزینه بالا خواهد آماد.
  • نسخه موبایلی و ریسپانسیو بودن وب سایت یکی دیگر از قابلیت های این وب سایت می باشد در صورتی که شما برای آنکه وب سایت خود را سازگار با موبایل نمایید می بایست هزینه بسیاری پرداخت نمایید در صورتی که در این وب سایت این امکان به صورت پیش فرض وجود دارد.
  • کیفیت بالای این وب سایت از دیگر ویژگی های آن می باشد که هم ظاهر وب سایت و هم بهینه سازی های وب سایت کیفیت بسیار بالایی داشته و در نتیجه با هزینه بسیار پایین وب سایتی با کیفیت بسیار بالا در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.

معایب این روش

  • ممکن است وب سایت های بسیاری شبیه به وب سایت شما وجود داشته باشد و ممکن است این مورد به برند شما لطمه وارد نمایید البته دقت نمایید کلیه تصاویر و رنگ بندی های موجود در این قالب وب سایت قابل تعویض هستند و می توان قالب را تا حدی از پیش فرض آن متمایز ساخت. تغییر رنگ بندی قالب و تصاویر وب سایت توسط کارفرما قابل انجام می باشد.

* دقت نمایید در این روش خرید وب سایت درج اطلاعات به عهده کارفرما می باشد و کنترل پانل وب سایت آموزش داده خواهد شد تا کارفرما بتواند مطالب وب سایت خود را در سایت بارگذاری نماید.

منبع:

یک وب سایت کامل فقط 250 هزار تومان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

برای آنکه در وب سایت nic.ir که سایت رسمی ثبت دامنه های ir می باشد عضو گردید می بایست مدارک مربوط به خود و یا شرکت را ارسال نموده و پس از تایید مدارک قادر خواهید بود در این وب سایت دامنه ثبت نمایید. در صورتی که قصد دارید ثبت دامنه را در این ثبت کننده اصلی انجام دهید می بایست نحوه کار با این وب سایت را آموزش ببینید. در این مقاله نحوه تغییر دی ان اس های DNS دامنه را به شما آموزش خواهم داد.

برای تغییر دی ان اس دامنه وارد کنترل پانل خود در سایت nic.ir شده که پس از ورود به صورت مستقیم وارد بخش دامنه های من خواهید شد. در این بخش لیست کل دامنه های شما وجود دارد که برای آنکه دی ان اس دامنه خود را تغییر دهید می بایست بر روی کلید مربع در کنار دامنه خود کلیک نموده و از بخش پایین صفحه بر روی دکمه "ویرایش ردیف‌های کارگزاری نام و میزبانی دامنه" کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی این کلید وارد بخش کارگزار دامنه (NS Record) می شوید که در این بخش می بایست دی ان اس های داده شده را در بخش نام کارگزار وارد نمایید که معمولا دو تا سه ردیف می باشد. بخش آی‌پی کارگزار کار گذار نیز معمولا به صورت خالی قرار داده می گردد. پس از درج نام کارگزار که معمولا به صورت ns1.joomir.com و ns2.joomir.com می باشد می بایست بر روی کلیک اعمال کلیک نمایید.

تبریک میگم. شما موفق شدید دی ان اس دامنه خودتون را عوض کنید.

منبع:

تغییر دی ان اس DNS های دامنه ir



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

چرا می بایست سرعت جوملا را افزایش دهیم؟

گوگل اخیرا اعلام نموده سرعت بالا آمدن سایت نقش بسیار مهمی در رنکینگ سایت در موتورهای جستجو پیدا کرده. بالا بردن سرعت وب سایت تاثیر بسیار زیادی در رضایت کاربران از سایت شما دارد و می بایست آن را در طراحی سایت خود رعایت نمایید. بسیار جالب خواهد بود که سایت شما با تعداد بازدید کننده بالا فقط 12 ثانیه برای بالا آمدن زمان نیاز داشته باشد. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد چگونه سرعت سایت جوملای خود را بررسی نمایید و در نهایت 5 روش ارائه می نمایم تا سرعت بالا آمدن سایت را ارتقاء دهید.

بررسی سرعت وب سایت

ابزارهای بسیاری برای بررسی سرعت جوملا وجود دارد. می توانید یکی از آنها را انتخاب نموده و سرعت سایت خود را بررسی نمایید.

iJoomla ماژول رایگانی ارائه نموده که می توانید بر روی سیستم جوملای خود نصب نمایید. می توانید آن را از آدرس زیر دانلود نمایید. این ماژول رایگان بوده و می توانید توسط آن سرعت سایت خود را بسنجید.
http://www.ijoomla.com/free-downloads?view=document&id=3&catid=598 
روش دیگر سنجش سرعت سایت اضافه کردن کد سنجش سرعت به کد آنالیتیک گوگل می باشد که می توانید آن را از آدرس زیر دانلود نمایید:
https://support.google.com/analytics/answer/1205784
روش دیگر ابزار بررسی سرعت سایت گوگل می باشد که آدرس آن در زیر موجود است:
http://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
ابزار دیگری که وجود دارد http://tools.pingdom.com می باشد. که این سایت ابزارهای بسیاری برای بررسی عملکرد وب سایت دارد.
بهترین ابزار برای بررسی سرعت سایت ابزار بررسی سرعت گوگل می باشد. در صورتی که در این سایت رتبه 90 از 100 را کسب نموده اید، سرعت وب سایت شما مناسب است.

5 روش برای افزایش سرعت جوملا

1 - افزایش سرعت از طریق بهینه سازی تصاویر
یکی از بهترین و راحترین راه ها برای بالا بردن سرعت جوملا بهینه سازی تصاویر سایت می باشد. در سایت از تصاویر بزرگ استفاده ننماید و تصاویر استفاده شده در سایت را توسط نرم افزارهای گرافیکی مانند Fireworks و Photoshop بهینه سازی نمایید. این کار را در صفحه اصلی سایت با دقت بیشتری انجام دهید.
2 - Extensions, scripts, bloat
جوملا به شما امکان نصب انواع مختلف ابزارها را می دهد. سعی نمایید این ابزارها را در صورتی که به آن نیازی ندارید حذف نمایید. همچنین ابزارهای مورد نیاز خود را نیز بررسی نمایید تا بخش های اضافی آن را حذف نمایید. بهتر است یک متخصص سئو سایت شما را بررسی کامل نمایید تا پلاگین ها و کامپوننت های نصب شده مشکلی از نظر سئو نداشته باشد. زیرا برخی از ابزارهای جانبی جوملا مشکلات فراوان سئو دارند که می بایست قبل از استفاده برطرف شود.
3 - فشرده سازی و یا compress
در تنظیمات جوملای شما موردی به نام gzip compression وجود دارد. آن را حتما فعال نمایید زیرا این ابزار فایل های css و html را به صورت فشرده برای کاربر ارسال می نماید.این امکان سرعت وب سایت را ارتقاء می دهد و همچنین باعث کمتر مصرف شدن پهنای باند هاست می گردد. برخی سرورها این امکان را به صورت پیش فرض فعال می نمایند.
4 - سیستم کش
شما می توانید سیستم کش سایت را از طریق جوملا فعال نمایید. سیستم کش صفحات سایت را به صورت فایل ذخیره می نماید بنابراین در تقاضای بعدی سایت با سرعت بیشتری لود می شود. مشکلی که فقط این مورد دارد آن است که محتوای سایت شما جدید نیست. زیرا سیستم کش سایت شما را برای مدتی با داده های قبلی نمایش می دهد ولی سرعت سایت شما بالا می رود. برای فعال سازی سیستم کش جوملا به بخش تنظیمات جوملا مراجعه نمودن و سیستم کش را بر روی فعال و Conservative caching ست نمایید. و همچنین cache time را بر اساس نیاز خود به دقیقه تنظیم نمایید. این زمان مدت زمانی است که فایل های کش دوباره بارگذاری می شود.
5 - سرعت هاست
برخی مواقع پایین بودن سرعت سایت از هاست نا مناسب می باشد. سرویس هاست خود را توسط ابزارهای بررسی سرعت سایت چک نموده تا از عملکرد صحیح هاست خود مطمئن شوید. سعی نمایید از شرکت هاستینگ معتبر هاست تهیه نمایید و در صورتی که توان آن مالی آن را دارید از هاستینگ های اختصاصی استفاده نمایید.

نتیجه
بهتر است برای بالا بردن سرعت وب سایت با متخصص طراحی و سئو مشورت نمایید. بالا بودن سرعت وب سایت کمک بسیار زیادی به موفقیت سایت خواهد نمود و همانطور که قبلا ذکر شد یکی از المان های جدید گوگل برای رتبه بندی سایت ها می باشد که بسیار می باشد.

منبع:

افزایش سرعت جوملا



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , جوملا,وب سایت , سایت , سرعت جوملا , سرعت سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

جهت ست کردن ایمیل در Outlook می توانید مراحل زیر را در پیش بگیرید. البته این مراحل برای Outlook نسخه 2013 می باشد که البته در سایر Outlook ها با تغییرات جزئی کوچکی به همین صورت قابل انجام می باشد. ابتدا نرم افزار Outlook خود را باز نموده و بر روی منوی FILE موجود در بالای صفحه کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

پس از کلیک بر روی منوی فایل بر روی کلید Add Account موجود در صفحه بعد کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

در پنجره بعدی مطابق با تصویر زیر روش ساخت ایمیل را بر روی Manual قرار دهید و بر روی کلید Next کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

در پنجره بعدی مطابق شکل زیر نوع سرویس را بر روی POP or IMAP تنظیم نمایید و بر روی کلید Next کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

در پنجره بعدی اطلاعات ایمیل خود را مطابق با شکل زیر وارد نمایید. دقت نمایید کلیه تنظیمات مطابق با تصویر زیر باشد. دقت نمایید با جای آدرس دامنه joomir.com آدرس وب سایت خود را وارد نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

سپس بر روی More Setting کلیک نموده و در این پنجره و در تب Outgoing Server کلید My Outgoing Server Require Authentication را بزنید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

سپس بر روی تب Advanced کلیک نموده و در صورتی که شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت شما پورت خاصی را برای ارسال ایمیل معین نموده آن پورت را در بخش زیر وارد نمایید. در این مثال شرکت از اینترنت شرکت شاتل استفاده می نماید که پورت ارسال ایمیل آن 587 می باشد.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

بر روی کلید OK کلیک نموده و سپس بر روی کلید Next کلیک نمایید.

تبریک ایمیل شما بر روی Outlook ست شد.

آدرس و منبع:

 ست نمودن ایمیل در Outlook



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
رفع عیب جوملا 1.0 در php 5.3.0
 

جوملا 1.0 مشکلات بسیاری در php 5.3.0 دارد که کاربران بسیاری این مشکلات را گزارش نموده اند.

هم اکنون برای وب سایت ها زمان آن رسیده به نسخه های بالاتر به روز رسانی شوند، زیرا نسخه 1.0 جوملا جزو نسخه هایی است که پشتیبانی نمی شود و باگ های بسیاری در آن وجود دارد. برای رویت آخرین نسخه جوملا به سایت رسمی http://joomla.org مراجعه نمایید.

پس از به روز رسانی نسخه php سرور به 5.3 و بالاتر مشکلات فراوانی در سایت جوملا نسخه 1.0 به وجود می آید که برای رفه مشکلات مواردی را در این مقاله برای شما بیان می نمایم. البته باز هم اعلام می نمایم که حتما جوملای خود را به آخرین نسخه به روز رسانی نمایید.

برای سازگاری جوملا 1.0 با php 5.3 موارد زیر را می بایست در سایت انجام دهید

در صورتی که مطالب در اکثر صفحات سایت نمایش داده نمی شود فایل Function.php موجود در آدرس /public_html/includes/Cache/Lite باز نموده.

جا گذاری نمایید:

 $arguments = func_get_args();

با

 $arguments = func_get_args();
$numargs = func_num_args();
for($i=1; $i < $numargs; $i++){
$arguments[$i] = &$arguments[$i];
}

برای رفع مشکل تماس با ما جوملا VCARD.CLASS.PHP ERROR کامپوننت COM_CONTACT نمایش به صورت سفید

برای رفع مشکل کامپوننت com_contact در صورتی که در سایت صفحه تماس با ما به صورت سفید نمایش داده می شود و در کنترل پنل خطای زیر را در تماس با ما مشاهده می نمایید:

 Fatal error: Cannot redeclare quoted_printable_encode() in includes/vcard.class.php on line 74

فایل در آدرس includes/vcard.class.php را باز نموده و در خط 36 آن تابع quoted_printable_encode را بیابید. خطای اعلام شده تکرار تعریف این تابع می باشد برای جلوگیری از این اتفاق از تابع function_exists برای بررسی اینکه تابع قبلا تعریف شده و یا خیر استفاده نمایید.

 if(!function_exists('quoted_printable_encode')) { // این بخش اضافه شود
function quoted_printable_encode($input, $line_max=76) {
/* ... */
}
} // این بخش اضافه شود

زمان جوملا

تغییر جدیدی که در php 5.3 به وجود آمده نحوه تعریف زمان می باشد.

بهترین روشی که برای این مورد پیشنهاد می نمایم استفاده از .htaccess جهت تعریف زمان پیش فرض می باشد. کد زیر را به htaccess سایت خود اضافه نمایید:

 # set the server timezone
SetEnv TZ Australia/Victoria

DEPRECATED: FUNCTION EREGI() IS DEPRECATED IN INCLUDES/SEF.PHP ON LINE 533

در نسخه های جدید php علکرد تابع eregi با استفاده از تابع preg_match می باشد. بنابراین می بایست بخش هایی از سایت که از این مورد استفاده شده اصلاح گردد.

برای رفع مشکل تغییرات زیر را در فایل انجام دهید:

 

Line 370:

WAS:

if ($juri != '' && $juri != '/' && !eregi( "index\.php", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && !eregi( "index2\.php", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && !eregi( "/\?", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && $_SERVER['QUERY_STRING'] == '' ) {


BECOMES:

if ($juri != '' && $juri != '/' && !preg_match( "index\.php/i", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && !preg_match( "index2\.php/i", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && !preg_match( "/\?/i", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && $_SERVER['QUERY_STRING'] == '' ) {

-----------------------------------------
Line 388:

WAS:

if( $mosConfig_sef && $mosConfig_multilingual_support && $string!='index.php' && !eregi("^(([^:/?#]+):)",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),'index.php') && !eregi('lang=', $string) ) {


BECOMES:

if( $mosConfig_sef && $mosConfig_multilingual_support && $string!='index.php' && !preg_match("^(([^:/?#]+):)/i",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),'index.php') && !preg_match('lang=/i', $string) ) {

-----------------------------------------
Line 393:

WAS:

if ($mosConfig_sef && !eregi("^(([^:/?#]+):)",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),'index.php')) {


BECOMES:

if ($mosConfig_sef && !preg_match("/^(([^\/:?#]+):)/i",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),'index.php')) {

-----------------------------------------
Line 409:

WAS:

if (preg_match('@^[A-Za-z][A-Za-z0-9:_.-]*$@', $url['fragment'])) {


BECOMES:

if (preg_match('@^[A-Za-z][A-Za-z0-9:_.-]*$@/i', $url['fragment'])) {

-----------------------------------------
Line 533:

WAS:

eregi("^(https?:[\/]+[^\/]+)(.*$)", $mosConfig_live_site, $live_site_parts);


BECOMES:

preg_match("/^(https?:[\/]+[^\/]+)(.*$)/i", $mosConfig_live_site, $live_site_parts);

سورس:

جوملا 1.0 در php 5.3.0



:: برچسب‌ها: جوملا , php ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
چگونه می شود اگر شما خواستید وب سایت خود را در منزل میزبانی کنید؟ و آن به این دلیلی که شاید شما نمی خواهید بر روی میزبان وب صرف بیش از حد بگذارید و یا شما نتواستید یک شرکت میزبانی که تمام نیاز های شما را بر طرف کند پیدا کنید .
خوب اگر شما مانند اکثر کاربران اینترنت خانگی باشید و برای اتصال به اینترنت از یک مودم و یا خط DSL و یا کابل استفاده می کنید بنابراین به احتمال زیاد شما یک آدرس IP پویا ( dynamic ) خواهید داشت. هنگامی که شما به اینترنت متصل می شوید ISP شما یک IP آدرس برای مدت زمانی که شما به اینترنت متصل هستید به شما اختصاص می دهد هنگامی که شما دوباره به اینترنت متصل می شوید به شما یک آدرس IP مختلف اختصاص داده می شود و هر بار که متصل می شوید همین گونه میباشد ( اگر چه برخی از DSL یا کابل های ISP وجود دارد که با پرداخت اضافه به شما امکان داشتن استاتیک IP و یا آی پی بدون تغییر را خواهد داد ).
چه می شود اگر شما دارای یک IP پویا ( dynamic ) باشید؟
به طور کلی تغییر IP آدرس بر کاربر اینترنت معمولا تاثیر نمی گذارد. با این حال میزبانی وب سایت خود در خانه مشکل و پیچیده تر میباشد .چرا ؟ به خاطر اینکه راه اندازی سرور با استفاده از IP پویا ( dynamic ) دریافت کردن آن را برای مردم مشکل می سازد وهمچنین شما قادر نخواهید بود ip خود را به نام دامنه خود لینک کنید.
بنابراین شما چگونه دقیقا می توانید از این مشکل بگذرید؟
اینجاست که ارائه دهنده سرویس DDNS می آید . DDNS به عنوان یک روش برای نگهداری نام دامنه لینک شده به یک IP آدرس متغیر و یا آدرس پویا ( dynamic ip ) تعریف می شود.
بنابراین شرکتی که به کاربران اجازه می دهد تا در هر نقطه از اینترنت دنیا بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند با وجود اینکه شما از  IP آدرس متغیر استفاده می کنید از این سرویس DDNS استفاده می کند . با پرداخت هزینه کم این گونه شرکت ها به کسانی که به اینترنت از طریق IP  آدرس پویا ( dynamic ) متصل می شود به آنها قدرت و اجازه استفاده از برنامه های کاربردی که نیاز به داشتن IP آدرس استاتیک  نقشه برداری در سطح سوم نام دامنه با IP  آدرسی که شما  انتخاب می کنید را می دهند و این شامل dynip.com , dyndns.com , dns2go.com میباشد. کامپیوتر راه دور شما می تواند یک IP آدرس جدید به DDNS هر زمانی که ISP اینترنت شما یک آدرس IP  اختصاص می دهد را فروارد کند.
این همان چیزی است که اتفاق می افتد:
مردم نام دامنه شما را در مرورگر خودشان تایپ می کنند
اتصال اینترنت DNS را میباید
DNS نام دامنه شما را در پایگاه داده خود نگاه می کند و درخواست را به یک IP آدرس مناسب ارسال می کند
اگر شما IP آدرس پویا ( dynamic ) داشته باشید در این حالت
DDNS صفحه درخواست شده را به IP آدرس فعلی شما می فرستد
کامپیوتر شما این درخواست را دریافت می کند
وب سرور شما این صفحه را به کامپیوتر کاربر و مروگر او می فرستد .
DDNS سرور سیستم تنها به جای میزبان متعدد برای یک وب سایت استفاده نمی شود آن همچنین از رکورهای MS ( Mail Exchange ) هم پشتیبانی می کند . آدرس مقصد یک رکورد MS باید یک نام دامنه باشد تا یک IP آدرس .
الان چگونه DDNS همه این IP آدرس های متغیر را پیگیری می کند؟
وارد برنامه سرویس کاربری DDNS شوید. این برنامه معمولا توسط شرکت ارائه دهنده سرویس DDNS ارائه می شود و این برنامه به طور خودکار آدرسی که به آن فرستاده می شود را بروز رسانی می کند. آن به طور مداوم بر شماره IP کامپیوتر شما نظارت می کند و هنگامی که IP آدرس شما تغیر می کند به سرویس DDNS اطلاع رسانی می کند . هنگامی که تغییر بوجود آید این نرم افزار به صورت خودکار به کامپیوتر سرویس DDNS با استفاده از نام کاربری و رمز عبور شما وارد می شود و لیست شما را به IP آدرس جدید بروز رسانی می کند.
البته اگر شما حداقل یک IP آدرس استاتیک در هر جایی بروی شبکه عمومی داشته باشید می توانید سیستم خود را به جای آن با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف ایجاد کنید.
سورس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت, برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
سبک های جدید طراحی قالب وب سایت

سبک های جدید طراحی قالب وب سایت

امروزه سبک های طراحی قالب وب سایت جدیدی به وجود آمده اند که با توجه به بهترین تجربه کاربران از وب سایت به وجود آمده اند. ریشه شکل گیری این سبک های جدید طراحی وب سایت در ایجاد ارتباط با کاربر وب سایت به بهترین شکل ممکن می باشد. در بخش زیر به تعاریف اولیه برخی از سبک های جدید طراحی می پردازیم:

 {star-snippet}

طراحی دو بعدی Flat Design

به نوعی از طراحی اطلاق می گردد که از گرافیک های سه بعدی در قالب استفاده نمی گردد و المان ها در ساده ترین وضعیت خود طراحی می گردند. در این مدل طراحی دریافت و درک اطلاعات وب سایت بسیار سریعتر صورت می پذیرد زیرا ذهن کاربر درگیر گرافیک ها و بعدهای مختلف وب سایت نمی گردد. این مدل طراحی وب سایت همچنین با سایزهای مختلف صفحه نمایش بسیار ساده تر سازگار می گردد زیرا از گرافیک های تصویری در این مدل کمتر استفاده می گردد. در این مدل طراحی معمولا فونت ها بسیار بزرگتر از قبل می باشد به طوری که ارائه اطلاعات به کاربر در اولویت قرار می گیرد تا گرافیک وب سایت و به این نوع طراحی وب سایت معمولا محتوا اول Content Firest نیز گفته می شود. منبع

طراحی تک صفحه One Page Design

در این مدل طراحی با کلیک بر روی برخی از منوهای وب سایت به جای آنکه به صفحه دیگری منتقل گردیم به بخشی از همان صفحه منتقل می شویم و قادر خواهیم بود تا اطلاعات لازم را در همان بخش مطالعه نماییم. سرعت ارائه مطالب در وب سایت های تک صفحه بسیار بالاتر می باشد و نیازی نیست تا صفحه جدیدی بارگذاری گردد تا کاربر اطلاعات را مشاهده نماید. این سبک طراحی همچنین با توجه به بالا بردن مدت زمانی که کاربر در صفحه اصلی وب سایت باقی می ماند سبب افزایش رنکینگ صفحه و در نتیجه افزایش رتبه سئو صفحه وب سایت می گردد. امروزه مدت زمانی که کاربر در یک صفحه از وب سایت می ماند یکی از مهترین المان هایی است که گوگل در رنک دهی نتایج جستجو لحاظ می نماید.

طراحی ریسپانسیو Responsive Design

در این مدل طراحی با استفاده از HTML و CSS وب سایت به گونه ای طراحی می گردد تا با کلیه سایزهای مرورگر سازگار باشد و به عنوان مثال در صورتی که وب سایت را با موبایل و تبلت مشاهده نمایید وب سایت بدون هیچ مشکلی و بدون نیاز به زوم و جا به جایی اسکرول به چپ و راست قابل رویت باشد. امروزه با توجه به اینکه 50 درصد از کاربران اینترنت از موبایل برای رویت وب سایت استفاده می نمایند نسخه موبایلی وب سایت یکی از الزامات وب سایت می باشد و موتورهای جستجو مخصوصا گوگل مدیران وب سایت را تشویق به راه اندازی نسخه موبایلی و سازگاری آن برای سایزهای مختلف صفحه می نمایند. منبع

طراحی انیمیشنی Animated Design

وجود بخش های متحرک در وب سایت باعث جذابیت بیشتر وب سایت و پویا بودن آن می گردد و در صورتی که این کار به درستی انجام گردد حس بهتری نسبت به سایت های بدون تحرک در کاربر ایجاد می گردد. قبل از این، برای انیمیشن سازی در صفحه وب سایت مجبور بودیم از فلش برای متحرک سازی المان های مختلف صفحه استفاده نماییم که مشکلی که وجود داشت آن بود که برخی از مرورگرها از فلش پشتیبانی نمی گردند و معمولا فایل های فلش بسیار سنگین تر نسبت به سایر المان های صفحه بودند و باعث کندی وب سایت می شدند. امروزه متحرک سازی معمولا با استفاده از HTML و CSS و کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر JQUERY و MOOTOOLS و ... انجام می گردند که حجم پیاده سازی انیمیشن به مراتب پایین تر از فلش می باشد.

طراحی 3D Design

این نوع طراحی وب سایت طرفداران خاص خود را دارد و برای آنهایی مناسب تر است که به دنبال قالب های خاص می باشند. در این نوع طراحی قالب به گونه ای طراحی می گردد که حس سه بعدی بودن فضا در کاربر ایجاد گردد و البته این سبک طراحی تداخلی با طراحی دو بعدی ندارد زیر فقط در بخشی از وب سایت این کار انجام می گردد و حس بودن در فضا در کاربر ایجاد گردد.

در پایان

امروزه بهترین سبک طراحی قالب وب سایت معمولا طراحی دو بعدی تک صفحه ریسپانسیو انمیشنی می باشد که بهترین ارتباط را با کاربر برقرار می سازد و تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو وب سایت دارد. هزینه طراحی وب سایت به این روش معمولا نسبت به سایر روش های طراحی بسیار بالاتر می باشد و البته نتیجه گیری از این نوع وب سایت بسیار بهتر است. دارکوب به توجه به تاثیر بسیار بالای سبک های جدید طراحی کارفرمایان محترم خود را تشویق به طراحی این سبک وب سایت می نماید.

منبع:

سبک های جدید طراحی قالب وب سایت



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی سایت , طراحی قالب وب سایت , طراحی قالب , طراحی قالب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
تغییر عنوان صفحه اصلی فروشگاه ساز VirtueMart
 
VirtueMart یکی از کامپوننت های ساخت فروشگاه در جوملا می باشد که دارای امکانات بسیاری می باشد. این فروشگاه ساز بخشی برای ست کردن عنوان صفحه اصلی فروشگاه دارد که در جوملا 2.5 درست کار نمی کند. جهت عوض کردن عنوان صفحه اول فروشگاه ساز راه های بسیاری در آموزشی های مربوط به این کار آمده که همه آن ها را تست نموده ام و روشی که درست کار کرد این روش بود: می بایست فایل view.html.php موجود در فلدر components\com_virtuemart\views\virtuemart را باز نموده و کد زیر را در خط 337 اضافه نمایید:
$document->setTitle("عنوان صفحه مورد نظر شما");
پس از این کد :
if(!empty($error)){
$document->setTitle(JText::_('COM_VIRTUEMART_PRODUCT_NOT_FOUND').JText::sprintf('COM_VIRTUEMART_HOME',$vendor->vendor_store_name));
} else {
$app = JFactory::getApplication();
$menus = $app->getMenu();
$menu = $menus->getActive();
if ($menu) $title = $menu->title;
if(empty($title)) $title = JText::sprintf('COM_VIRTUEMART_HOME',$vendor->vendor_store_name);
$document->setTitle($title);
}
آدرس و لینک:


:: برچسب‌ها: VirtueMart , فروشگاه ساز , جوملا ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
طراحی سایت با جوملا در چند گام ساده
 

در این مقاله قصد دارم به شما که هیچ تجربه ای در زمینه ساخت و طراحی وب سایت ندارید آموزش ساخت وب سایت توسط جوملا را در چند مرحله بسیار بیان نمایم. جوملا سیستم مدیریت محتوای رایگانی می باشد که به شما امکان ساخت وب سایت را می دهد. برای نصب جوملا بر روی سرور می بایست سرور از php و mysql پشتیبانی نماید. می توانید هاست جوملا خود را از هاست دارکوب تهیه نمایید، سرورهای لینوکس cpanel سرورهای مناسبتری جهت میزبانی سایت های جوملا هستند. پس از تهیه هاستینگ می بایست نرم افزار جوملا را از سایت رسمی جوملا http://joomla.org دانلود نموده و بر روی سرور وب سایت خود بارگذاری نمایید. سرورهای هاست دارکوب دارای سیستم نصب خودکار جوملا می باشد بنابراین نیازی به دانلود آخرین نسخه جوملا ندارید و کافیه در کنترل پانل هاستینگ ویزارد نصب جوملا را اجرا نمایید.

فراموش نکنید برای نصب جوملا بر روی سرور ابتدا می بایست دیتابیس mysql خود را ایجاد نمایید و برای دیتابیس خود نام کاربری و رمز عبور ایجاد نمایید. پس از انجام این کار ویزارد نصب جوملا را اجرا نموده و اطلاعات را تکمیل نمایید. پس از نصب جوملا سایت جوملای شما آماده به کار می باشد. جهت پشتیبانی جوملا از زبان فارسی فایل زبان فارسی را از این آدرسhttp://extensions.joomla.org/extensions/languages/translations-for-joomla/17478 دانلود نموده و در کنترل پانل خود نصب نمایید. برای تغییر قالب پیش فرض جوملا کافی است قالب مورد نظر خود را از سایت های قالب های جوملا دانلود نموده و در سیستم جوملا خود نصب نمایید. دقت نمایید قالب سایتی که در جوملا نصب می نمایید حالت راست به چپ داشته باشد.

برای دانلود قالب های رایگان راست به چپ جوملا می توانید در گوگل جستجو نمایید "قالب های رایگان جوملا" و یا "joomla free rtl templates".

پس از نصب قالب جوملا کافی است قالب را در سیستم مدیریت محتوای جوملای خود نصب نموده و به عنوان قالب پیش فرض انتخاب نمایید. پس از انجام این کار تنها چیزی که لازم دارید درج منوها و اطلاعات وب سایت است.

در صورتی که تجربه ای در طراحی وب ندارید بهتر است حتی المکان با متخصص طراحی سایت با جوملا مشورت نمایید، زیرا استفاده از این نرم افزار نیز مانند سایر نرم افزارها ریزه کاریها و اصول خود را دارد. به عنوان مثال در صورتی که جوملا را به صورت پیش فرض نصب نمایید و به روز رسانی امنیتی در آن ندهید ممکن است باعث باگ های امنیتی وب سایت شما شود.

پس از اتمام کار طراحی سایت جوملای خود سایت را به کارشناس و متخصص جوملا نشان دهید تا مواردی که لازم است به آن اضافه شود و به روز رسانی های لازم انجام گیرد. تنها هزینه ای که لازم است در ساخت سایت جوملای خود بپردازید هزینه مشاوره های لازم می باشد.

جوملا یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوای تحت وب می باشد که در صورتی که در استفاده و کار با آن تجربه کسب نمایید می توانید سایت های اینترنتی بزرگی را راه اندازی نمایید.

لینک و منبع:

طراحی سایت با جوملا

 



:: برچسب‌ها: جوملا , طراحی سایت با جوملا , طراحی سایت جوملا , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
خرید میزبانی وب سایت می تواند یک فرآیند طولانی بخاطر مدت زمانی که شما برای مقایسه قیمت ها، امکانات و آپ تایم در نظر می گیرید ، با این حال، هنگامی که برای میزبانی وب اقدام می کنید ، بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که تمام تمرکز خود را صرف بر روی قیمت می گذارند به جای توجه کردن به تمام ویژگی های موجود در پکیج هاستینگی که به آنها ارائه داده می شود. اگر چه ارزان بودن قیمت هم مهم میباشد، من معتقدم که برای پیدا کردن یک هاست با تضمین آپ تایم حتی اگر هزینه آن کمی بیشتر باشد بسیار مهم تر میباشد، در حال حاضر، بسیاری ازشرکتهای میزبان وب آپ تایم تضمین شده ارائه می دهند اما بسیاری از آنها به وعدهای خود عمل نمی کنند.
هنگامی که از یک شرکت ، میزبان وب با آپ تایم تضمین شده خریداری می کنید ، شما خواهید دید که بسیاری از آنها  تضمین آپ تایم 99 درصدی می دهند ، حالا در برخی موارد این ادعا درست میباشد ، اما بسیاری از موارد دروغ می باشد ، برای چک کردن این هاست و اطمینان از تضمین اب تایم که به شما داده شده به جستجو گر گوگل رفته و Website uptime تایپ کرده ، شما را به چندین ابزار که می تواند به شما آپ تایم واقعی  یک هاست را نشان دهد ارتباط می دهد.
حتى اگر شما هاستی را پیدا کردید که کاملا مطابق ادعای ان شرکت نباشد ، و اگر امکانات و قیمت آنها مناسب بود ، بنابراین شما در انتخاب این هاست اشتباه نکرده اید ، با این حال، .زمانی که شما میزبانی را پیدا می کنید که ادعای تضمین آپ تایم آن 5 تا 10 درصد باشد و عملکرد ضعیف و قیمت نا مناسب داشته باشد ، در این صورت با از این میزبانی چشم پوشی کرد ، راه درست این است که میزبانی را پیدا کنید که  نیازها و احتیاجات شما را براورده کند.
تعداد کمی از شرکت های میزبانی وب وجود دارند که ویژگی های عالی در قیمت مناسب ارائه می دهند من به شما توصیه می کنم که نه تنها از این شرکت ها استفاده کنید بلکه به دوستان خود هم معرفی کنید و تجربه خود را با دوستانتان در اشتراک بگذارید ، شما همچنین می توانید با وارد شدن به فوروم آن شرکت ، کسانی با وضعیت مشابه شما می باشند بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند ، اگر چه آپ تایم همیشه مهم ترین عامل در انتخاب میزبانی نمی تواند باشد. از جمله این شرکت ها شرکت خدمات تحت وب دارکوب می باشد.
سورس و آدرس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()